Aby uzyskać pomoc specjalistów z agencji reklamowej Kraków, zajrzyj w to miejsce.
Działania reklamowe winny stanowić ważny element budowania rozpoznawalności marki niezależnie od tego czy jesteśmy wytwórcą, usługodawcą czy dystrybutorem. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki stać na stworzenie i opłacanie swoich oddziałów ds. reklamy, tymczasem niewielkie biznesy, które rzadko przeprowadzają akcje promocyjne, zwykle szukają wsparcia u agencji marketingowych.
Agencja reklamowa zapewnia wszechstronne usługi
Agencja reklamowa to grupa kreatywnych ludzi z ogromnym doświadczeniem, posiadających wiele kwalifikacji z zakresu marketingu. Dzięki zatrudnieniu profesjonalistów świetnie orientujących się zarówno w obszarze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii marketingowych w internecie (klipy i animacje viralowe, kanały social media), jak i grafiki użytkowej (w tym DTP), agencja reklamowa gwarantuje klientom kompleksową obsługę. Młode firmy mogą zlecić przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i szablonami akcydensów (papier firmowy, wizytówki czy obwoluty), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, że będzie ono prawidłowo użyte podczas projektowania materiałów promocyjnych – folderów, billboardów, stoisk targowych czy plakatów. Agencja reklamowa napisze też ciekawe, unikatowe teksty na stronę internetową zleceniodawcy, a także zaplanuje strategię kontaktów z klientami za pośrednictwem najpopularniejszych mediów społecznościowych, takich jak Twitter, Facebook czy Instagram.
Do jakich podmiotów adresowana jest oferta agencji marketingowej?
Oferta agencji marketingowej adresowana jest w głównej mierze do firm, które nie mają własnego działu promocji. Jednak nie znaczy to, że to jedyny model współpracy. Praca agencji nierzadko polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w przedsiębiorstwie zespołowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Jeśli zatem nie ma on wprawy w przygotowaniu konferencji, spotkań z klientami bądź targów, które z reguły wymagają skrupulatnego planowania, takie obowiązki może wykonać agencja reklamowa. Może ona również posłużyć za narzędzie wspierające budowę wykwalifikowanej i harmonijnej ekipy pracowników – należy powierzyć jej opracowanie programu szkoleń albo zaplanowanie wyjazdu integracyjnego. Na rynku działają setki agencji marketingowych, warto jednak nawiązywać współpracę z tymi, które dają dostęp do szerokiego zespołu wykwalifikowanych profesjonalistów. Pozwala to na zlecenie wszystkich działań marketingowych jednej agencji i tym samym łatwiejszą kontrolę nad spójnością kampanii i wizerunku firmy.
Dane teleadresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]