Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty

Na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow odnajdziesz odpowiedź na pytanie, jak rozpoznać dobrą firmę SEO.

Kiedy prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, na pewno z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, aby pojawiała się ona na topie rezultatów wyszukiwania. Wiadomo przecież, iż współcześnie obecność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie tu szereg klientów pierwszy raz przeczyta o twojej działalności. Jak wobec tego zatrudnić dobrą firmę SEO? Warto wsłuchać się w sugestie profesjonalistów, a najlepiej tych od Google.

Google doradza, jak wybrać dobrą firmę SEO

Nie można zaprzeczyć, iż cała branża SEO, czyli działań skupiających się na optymalizacji stron www pod kątem wyszukiwarek, powstała i nieustająco rozkwita zasadniczo tylko za dzięki wyszukiwarce Google. Pomimo istnienia licznych alternatyw, jak przykładowo Yahoo, Yandex czy też Bing, nadal liczą się pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto chce zaistnieć w sieci, musi spróbować powalczyć o swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku sektorów, w których konkurencja jest mocna, przeważnie jest to trudne bez wsparcia ekspertów z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których koncepcja SEO jest czymś zupełnie nowym, i zamieściło krótki instruktaż, jak wybrać dobrą agencję SEO.

Podstawowe cechy rzetelnej agencji SEO

Maile Ohye, pracownik, Google z przeszło 10-letnim stażem, klarownie tłumaczy, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech m.in.:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od poznania, jak działa biznes klienta, jakie są cele jego firmy i kto stanowi jego główną konkurencję,
  • zdolność estymacji budżetu oraz czasu niezbędnego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
  • udzielenie stronie opieki technicznej i prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • nieprzerwany monitoring stanu strony oraz cykliczną analizę jej statystyk,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego i praca nad poprawą jej użyteczności,
  • zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie tylko pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na wybrane frazy.

Przedstawicielka firmy Google wskazuje także, iż dobra firma SEO w żadnym wypadku nie obieca spektakularnych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, w szeregu przypadków dającym odczuwalne efekty na ogół po kilku miesiącach działań.